2009. március 8., vasárnap

kirándulunk – Hasznos, Cserteri vár

Vacsorafőzés közben egyszer csak arra eszméltem, hogy rajtam kívül mindenki valami képernyőre mered. Teó, Rozi, Tomi a számítógépek előtt, Hanyi a tévénél. Úgyhogy arra gondoltam, nehogy kilógjak a sorból, gyorsan megírom, hova kirándultunk legutóbb.

Hasznos, Cserteri vár. Megint kincset kerestünk, és örömmel tudatom kedves olvasóinkkal, hogy meg is találtuk. Ez volt a második geoládánk.



Nagyobb térképre váltás

A hasznosi Vár utca 1. előtt parkoltunk, innen a szőlők mellett visz az út, egészen fel a várromig. Innen, oda-vissza, kb. 3,5 km, kellemes séta, az út csak enyhén emelkedik. Ha többet szeretnénk gyalogolni Tarról érdemes indulni. 

A babakocsi nem praktikus, mert a földúton nehezen lehet tolni, ráadásul a vár környéke meglehetősen bozótos, nyáron minden extra felszerelés nélkül sem mindig könnyű megközelíteni a falakat. Emiatt a háti hordozó sem a legjobb választás, a kendő viszont, amint az alábbi képen is látszik, remek.

A fotó az archívumból van, kb. három és fél éve készült.

Képes beszámoló a mostani sétáról hajtás után.

Külön utakon:



Már egy kicsit zsibbad a lába:


Felmászunk:


3 megjegyzés:

hajnal írta...

Ez a fotó ezerszer jobb mint a mi virágosunk... és különben haldokló kankalinról én se tettem fel képet

hanka írta...

:D

hanka írta...

hogy lehet képet berakni?????????????????